Oldalak

9/16/2014

"Be a Vintage Icon" with Lisa Eldridge

Annak ellenére, hogy -finoman szólva- nem vagyok egy smink-guru (egy valamit tudok, folyékony tussal cicaszempárt kanyarítani, na ezt a műveletet kitartóan gyakorlom is ha úgy tartja kedvem, de ennyiben ki is merül a "makeuptudományom") most mégis úgy tűnik -mióta felfedeztem- le sem tudom venni a szemem Lisa Eldridge profi smink-leckéiről! Amint ráleltem Lisa-ra, egyből szimpatikussá vált egyrészt a közvetlen stílusa és a belőle áradó természetesség, másrészt, hogy -ha nem ő áll épp a kamera elé- a tutorial-ok modelljei nem csupán a hamvas "sminknélkülistökéletesvagyok" Bambi korú leányzók közül kerülnek ki, hanem olykor az érettebb hölgyeket is "kezelésbe veszi" és mindezt valóban követhető módon prezentálja! A kedvenceim azok a "Love hats..." profiljához is passzoló videói, mikor is vintázs ikonok -mesteri- sminkjeit leshetjük el lépésről lépésre! Ha van egy kis időtök nézzétek meg, hogy készül például "AZ" Audrey és Marilyn smink és kalandozzatok el Lisa oldalára is: http://www.lisaeldridge.com/ (de vigyázat: fenn áll a függésveszély, én szóltam)!