Oldalak

9/29/2014

Chez Mademoiselle Oiseau

Akkor most tegye fel az a kezét aki nem kortyolgatná örömmel a reggeli kávét/teát ebből a csinos porcelán csészéből! Szerintem kevés olyan NŐ akad, aki visszautasítana egy ilyen különleges Rörstrand készletet, melyen -a svéd illusztrátor és divattervező- Lovisa Burfitt franciásan cicomás "tintahölgye", Mademoiselle Oiseau díszeleg!  A feltűnő Mademoiselle, hamisítatlan párizsi nő, elmaradhatatlan kiegészítői a gyöngysor és a bohókás tollasfejdísz, (sőt számára az is teljesen természetes, -ha épp úgy tartja úri kedve,- hogy madárfészekkel a fején ábrándozzon!) na és persze MACSKÁK és madárkák nélkül sem igen mutatkozik...egyszerűen elbűvölő jelenség! Egyébként a nyár elején fedeztem fel Lovisa munkáit -a Boken om Mademoiselle Oiseau gyerekkönyv kapcsán- és azonnal beleszerettem,- belefeledkeztem e játékosan dekadens akvarellvilágba. A porcelánkészlet fotói mellé ezért mellékeltem nektek pár illusztrációt is  a varázslatos mesekönyvből!

http://www.rorstrand.se/
Illusztrations by Lovisa Burfitt