Oldalak

2/26/2015

'French Flirt' at Dodo

Tegnapelőtt "össze futottam" -a Sas utcában- a sármos Philippe-vel (hmm az a pisztáciás-pillantás, képtelen voltam neki ellenállni), aztán a mámorító Marcell kacsintott rám a pult mögül és én még nem átallottam az izgalmas Jean-Pierre-vel kokettálni...



...mit mondjak egy ilyen "francia liezonra" bármikor kapható vagyok a jövőben is, ugyanis Szalai Dóri macaronjai -nem túlzás- egyszerűen mennyeiek, arról nem is szólva, hogy milyen igényes tálalásban kelletik magukat a finomságokra -és kellemre- éhes közönségnek! Hja és méltatlanság lenne tőlem ha nem ejtenék néhány szót a macaronok női szekciójáról, példának okáért mindjárt itt van az érzéki Élise, rózsaesszenciával és licsivel csalogató belga-fehércsokis álom, vagy a citromos-gyömbéres ganache-val hódító Juliette, szóval ha a párotokkal érkeznétek, neki is "engedélyezzetek" egy kis flörtöt! A kolibris design-nal  ékesített dobozkába rejtett ínyencségek bizonyosan  az otthon maradt, gourmand családtagok/barátok ízlelőbimbóira is eksztatikus hatással lesznek! Mindent összevetve, nekem úgy tűnik a patinás Ladurée aprósüti-sztárjainak pesti vetélytársra akadt, Dodo friss, üde, lehengerlő ízvilágú kézműves macaronjai személyében! Aki nem hiszi, járjon utána... tudjátok: "Chez Dodo"! (Itt meg rá leshettek a Facebook oldalára https://www.facebook.com/chezdodomacaron?fref=ts !)


Photos by Love hats, love cats