Oldalak

1/24/2016

"Fabulous Fabhatrix"



Edinburgh Óvárosában -az egyik vintage-célpontomat kutatva- a Grassmarket-en sétálva találtam rá a Fabhatrix mesés kalapszigetére, mely első pillantásra megnyert magának! Ugyanis az üzlet valóságos tárháza a kézzel készített fejfedőknek, melyek az alsó szinten található műhelyben születnek kívánság szerint fejre igazítva, "egyéniségre szabva". Persze a minőség és tradíció mellett kétségtelenül ugyanolyan fontos szempont a kedves, szakértelemmel bíró kiszolgálás, melyben részesültem. Pont azon gondolkodtam, hogy van az a típus aki mindig azokkal a kifogásokkal jön, hogy: "jaj nekem nincs kalap-arcom,  semmilyen fazon nem áll jól, csak feszengnék benne...", na ezek azok az "anti-érvek" melyeket ide betérve nyugodtan el lehet felejteni, ugyanis itt bizonyosan mindenki számára megtalálják a karakteréhez leginkább illeszkedő darabot, vagy éppen szöget (mert sokszor csupán ennyin múlik). Én általában határozott elképzelésekkel bírok a kalap-design terén, így egyből ki is szúrtam magamnak egy '40-es éveket idéző filigrán fekete szépséget, melynek -pár percre rá- elő is kerültek az ikertestvérei a műhelyből, pont a szőrme stólámhoz passzoló földszínű árnyalatokban, plusz a cserélhető brossok, tollak színpompás kollekciója. Igaz a magas színvonalhoz, magasabb ár társul, ami mindezek tekintetében nem is meglepő, mindenesetre ide visszatérek, megfogadtam!